October 03, 2010

hari ini . !

salam wahai ahli bloger . :)

yeah . ! b'sua lagi kita mlm ne. hee. now, mud2 aku mao tdo dh. tp sblum 2 aku mao taep2 lue ne.
smlam aku tdo kat blik kak hana gan kak ira g. adoiii. ska2 hati jak kn. cm teda bilik sendri. pa la mao jd RoRo. huhu. pgi2 g bgn awal ( ceh . ! bkn awal pn. kunun jak tue. haha . ) klo bkn sbb da prjumpaan d pejabat nda la aku ma0 bgn awal. hujung mggu g. haha. tgk2 jm 9 br semua ny mao smpai. eeeeee jnji melayu btol.
akhirny, tghri dpt jgk balik bilik. seap jak keja. bring2 la kunun ne last2 ttdo. haha. 2 jam jgk la tdo . hee. pastu smbg wt keja. wt asgnmnt. wt projek mini. wt kuiz. hee. n lastly kak wahid dtg.... jeng. jeng. jeng. cter2 jap (ap yg d cter kn tue?? biar la rahsia) haha. pas2 kak wahid balik. so, smbg g wt keja.
arrr . ! kin panas ne line brdbnd. tgantnug btol aku mao wt asgnmt ne. huuhuu. fed up . !
mari tgk muvi . Layannn . ~~

* hari ne aku terasa hati g la. nda tau npa. makin aku dekat makin aku rasa sakit ny. biar la. hmm. aku dan KAMU da masa 4 mggu g di sini. rasa ny pas ne blum tentu kita dpt jumpa g cm skrg ne. klo bleh aku mao sgt hbs kn masa gan KAMU. tp aku sdh nda mgharap g pa2 dari KAMU.
aku sedar diri. :)
if one day KAMU sedar akn wujud ny aku dalam hidup KAMU, cari la aku balik.
dan aku harap sgt semua tue nda kan terlambat untuk aku dan KAMU nanti.
[ignore me]


No comments:

Post a Comment