October 13, 2010

aku mohon .

KEBAHAGIAN AKU ADALAH KAMU .!
JANJI . ! AKU SAYANG KAMU SELAMANYA .

[ tyme first day raya 2010 ]

ya ALLAH ..
aku mohon ya ALLAH..
aku lemah dengan semua ini..
berikan la aku kekuatan..
satu kan la kami sekeluarga..
mengapa aku merasa kan ada jurang di antara kami..
aku rindukan suasana keluarga ku dahulu..
berikan lah keluarga ku kebahagian di dunia dan juga di akhirat..
jangan lah Engkau pecah belah kan keluarga- keluarga ku..
aku mohon .. ya ALLAH .. aku mohon ..
jika ada di antara kami yang telah tersilap langkah ..
berikan lah petunjuk kepada nya..
jangan lah Engkau biarkan mereka memilih jalan kehancuran yang tidak Engkau redhai..
sesungguh nya Engkau maha penyayang lagi maha pengasihani..
semai kan la di antara kami sifat kasih dan sayang serta saling mempercayai..
dan hindari lah kami dari berprasangka buruk sesama sendiri..
kekalkan la 'masjid' yang telah mereka bina..
ya ALLAH .. berikan la hidayah serta petunjuk kepada kami..
aku mohon ya ALLAH ..



No comments:

Post a Comment