October 16, 2010

dalam happy tersirat kekecewaan . !

salam blogger .. :)

fuhh..
stlah seharian ari tue aku sakit..
now, oke dh .. thnks to kak hana..
wlupn pada mula ny ssh sgt aku mao dpt ubt 2..
sengsara hidup .. ! huh..
oke..oke..
ari ne da hari keluarga JPK.. tmpat ny kat Teluk Likas..
cm na? bole la.. best jgk..
pas dr sna g one B.. men bowling plak..
then blik poli...
e2 jak la..
arrr.. pnya la aku tkjut when tgk cermin..
aku sunburn rpany .. merah muka . !!
hmm, so far so good sbnrny td..
tp hakikatny aku cuba happy kan diri td..
aku nda mao kekecewaan aku gan dya tue meghalang aku untuk senyum hari ini..
seriuslly, aku kecewa gan dya.. nseb la kan..
aku owez ambik berat ttg dya..
tp kdg2 aku TERfikir juga dya ne just akan cari aku when dya ada keperluan jak..
entah la.. aku nda mnta bnyak.. aku just harap dya sedar aku syg dya.. that's all..
mgkn dya akan tmbah happy klo aku teda dlm hdp dya kan g..
pa2 jak la.. tp yg pasti ny pa yg dya wt td btul2 wt aku kecewa..
kecik hati owh.. yaa.. aku akn jauh dr dya.. aku cuba.. :)
aku doa kan terbek untuk dya..
owez happy.. ~~



No comments:

Post a Comment