October 12, 2010

sekadar luahan . !


masa :: 4.45am
tarikh ::13 okt 2010

aku terjaga dari tidur ..
dh set arlam pn ..
mao wt assgnmnt ..
tgk rumet teda d katil ..
tp pintu nda b'ttp .. n pasti ny nda b'kunci jgk tu ..
pa ??
jd semalam aku tdo nda kunci pintu ??
what ??
hmm ..
jgn ckp rumet tdo tmpat len k ..
sbb semlm dh ckp mao tdo kat bilik ..
that why nda ttp pintu pa g mao kunci pintu kn.. tau la aku ne awal ckit tdo ..
aku nda kisah tdo sorg di bilik ne ..
TAPI aku kisah when tdo nda ttp pintu pa g nda kunci pintu ..
hmm ..
[ just think positive , mybe rumet TERTIDUR kat bilik kawan ]

-----------------------------------------------------------------
*assignment ..
*assignment ..
*assignment ..
*assignment ..
*assignment ..

* ya Allah .. permudahkan la semua urusan ku hari ini ..

No comments:

Post a Comment