October 02, 2010

im totally tired . !

salam ..
ne la masa ny aku ma0 mengarut jap. haha. dari diam2 d bilik ne. rumet pn stay out. so? aku ma0 stay mn? sunyi owh . aiyahhh . !
eeeee.. pa dh aku ckp ne?? forget it. oke. hari ne aku btul2 rs pnat. huhu. pagi td aku join BENGKEL BAHASA ISYARAT MALAYSIA (thnks biro pelajar khas jpk n semua pljar khas yg trlibat td) . ! aiceh . best sgt wlpn pnt . ^^, aku btul2 enjoy spnjg pgram 2. mcm2 di ajar. dari huruf, number, kaler, haiwan, cuaca. hee. cm na ma0 nynyi lagu pn kami kna ajar jgk tau. lagu NEGARAKU n SABAH TANAH AIRKU. heee. so, rugi la spa yg nda join 2. totally best giler . !
sebenarny bila aku bergaul gan dorg n try berkomunikasi gan dorg hati aku tersentuh. ya Allah.
aku bersyukur kepada Mu kerana memberi kan aku kehidupan yang serba lengkap ini. betapa nikmat ny kehidupan kita ne. ada telinga untuk mendengar. ada mulut untuk bercakap n ada mata untuk melihat. sesuatu yg wt aku berfikir, terfikir n fikir n fikir n fikir n fikir ..........
aku terdiam bila azmi (pgrah pgram ne) ckp (bkn dya ckap, ada la juru bhsa ny tue) mereka (golongan2 deaf ne la) akan cuba mencabar diri mereka sendiri untuk menjadi seperti kita yang normal ini. aku nampak sgt kesungguhan mereka. sukar untuk aku gambar kan semua tu di sini. mereka ne da smthing yg special sgt2. hanya mereka jak yg ada keistimewaan tue.
aku harap next tyme aku dpt libat kan diri g gan prgm2 cm ne. best jgk klo dapat selami hati dorg. dorg pn insan besa seperti kita. wlupan da kekurangan ny tp mereka tetap istimewa sub kdg2 mereka ne la yg lebih tahu bersyukur dgn nikmat yg Allah telah kurnia kan kpd mereka daripada kita yg normal ne. fikir2 kan la. semoga kita sentiasa mendapat keredaan daripada NYA . amin .

No comments:

Post a Comment