September 20, 2011

sekadar luahan : 1.34am . 2o sept .

assalamualaikum .

1.34am . 20 sept .
tahniah ! aku tido lewat lg . huh !
kehidupan .
mcm roda kn .
baru aku sedar antara kita semua nya berkait .
apkah itu satu kebetulan ?
kisah antara aku, engkau dan dia semakin jelas kini .
sekali lagi . 
aku takut untuk menyayangi .
fobia ?
mungkin (:
sekali kata sayang di ungkap, insyaAllah selamanya .
sekali di ungkap kn selamat tinggal, hati ini tidak akn berpaling lagi .
ego kah aku ?
mungkin (:
hmm .
kesilapan demi kesilapan .
ya Allah .
terkadang diri berputus asa .
tapi aku tahu aku perlu kuat menghadapi dugaan MU .
insyaAllah .
aku hanya mampu tersenyum .
senyuman yang tersirat seribu makna .
bibir tersenyum, hati menangis ?

bibir tersenyum kerana hati menangis ?
sekadar hiasan .

kebahagian SEBENAR adalah apabila melihat orang yg kamu SAYANG bahagia . 

- sayang MANUSIA biarlah kerana ALLAH-

p/s : jangan menilai kasih sayang dengan jarak mahupun kerapan berhubung, namun cukup la sekadar kita ada dalam setiap bisikan doa nya . ~



No comments:

Post a Comment