September 20, 2011

19 sept . 20th .

assalamualaikum ..

halo ! aku kembali (:
alhamdulillah . gnap 20 tahun aku di berikan kesempatan utk brnafas di bumi NYA .
19 sept .
hari kelahiran aku .
btw, thun ni aku rs swit sgt2 .
dpt suprise , dpt prsnt n nda lupa dpt spcial wishes besday dr mama  .
thnks mama ! it's rely mean it to me . (:
n to all my fren yg wish d hp n fb tu, thnks bnyak2 sbb nda lupa hari2 bhgia aku ah . hee .
hmm .
semakin hari hidup ni semakin bnyak dugaan nya .
terkadang aku keliru mencari arah jalan .
bole ka hidup tnpa troble ?
ya Allah .
betapa hamba mu ini sgt lemah .
kerinduan . kesakitan . kebahagian .
di mana ada kerinduan perlunya ada kesakitan ?
mengapa perlu ada kesakitan kerana untuk menuju kebahagian ?
bahagia atas penderitaan orang .
ouh , maaf aku bukan orang nya !
apa yg perlu aku lakukan ?
dilepaskan , melepaskan atau meneruskan ?
ahh !
andai takdir menemukan kita pasti takdir jua yg memisahkan kita .
aku yakin ada hikmah nya .
aku redha .
andai 'itu' yg terbek aku sedia undur diri .
mungkin kehadiran aku cukup la smpai d sini .
hanya sekadar 'pelakon' yg menduga perhubungan yg kmu sedia jalin kn .
even skjap prkenalan kita .
jauh d sudut hati aku syg kamu . (:
ap yg terbek untuk kamu itu la terbek untuk aku .


' setiap orang berhak mendapat kebahagian nya '
(:

sekian .





No comments:

Post a Comment