August 21, 2010

apabila kepenatan melanda diri .


assalamualaikum . :)

cewah . ~! colourfull plak dh . tak pa . sekali sekala kn . makin hari aku lebih suka menghadap mr. blog aku ni dari facebook . hee . knp tu ar ? lue fikir la sendiri . hahaha . XD
tapi yg sebenar ny , bkn itu main point ny . mcm2 sua jd satu menjak dua menjak ne ( ada ka ayat ne dlm kamus bm ? ) . arr . tak kesah la . yg pntg tak lama g bleh balik rmh . yahoo . cuti raya dah dekat . pagi sampai ptg tadi aku terlibat gan bengkel pengeditan ( under biro penerbitan jpk ) . comment ? dari zero dapat hero . ! haha . joke . joke . da jgk ilmu yg bleh aku gn kn t . pasal edit2 gmbr gitu . gn adobe photoshop cs3. bleh la . insyallah . k la , ma0 op9 . pnat .nyte . :)

opsssssssss . !!!!

wink . ! wink . ! wink . !
kesempatan ini juga aku ma0 wish besday utk sygs aku . :) haha . sapa ? sapa ?
ma0 tau jgk ka? jgn slh sangka lue . oke . insan yg d maksudkn ialah . jeng . jeng . jeng .

selamat ulang tahun ke 19 tahun untuk ,
NORSYAZWANIE BINTI MAT SAID !!!


p/s :: sa syg qo . ! :)
(gambar ini telah abadikn semasa berada di tingkatan 5 pka 1 )



:: ini la hasil KARYA teragung aku time join bengkel pengeditan tadi . ::
( perasan jak lebih XD )
:: entah kat hutan mana aku ambik pix 2 , gan baju bengkel 2 . haha . joke . joke . ini la pix yg aku edit tadi . edit besa2 jak lue . blum sampai tahap sifu g . hee . ::





No comments:

Post a Comment