June 25, 2011

Nukilan petang .

assalamualaikum ..

hai all !
ptg ni bila aku layan lagu sorg2, teringat plak gn kisah2 aku dulu .
kisah2 suka dn duka .
perjalanan hidup yg telah aku tempuhi selama ni .
terlalu banyak mengajar aku erti sebuah kehidupan .
pertemuan, perpisahan, kebahagian dn kesedihan .
kadang2 aku takut utk syg kn seseorg .
kerana aku terlalu takut untuk di luka kn lagi .
kadang2 aku takut utk menaruh kepecayaan ku kpd seseorg .
kerana aku terlalu takut untuk di khianati lagi .
kadang2 aku takut utk menanti seseorg .
kerana aku takut penantian ku tiada penghujungnya .
itu la aku .
kata org ap yg kita pernah buat selama ini, bakal kita rasa kelak .
what you did, you will get back .
ya . ini la kehidupan .
ok la .
that's all .
tc.


~ sometime our life need privacy to keep on LIFE . 



No comments:

Post a Comment