March 01, 2011

hati kecil ku berbisik

assalamualaikum.

hm. sekali lagi aku bersendirian di ofis yang mcm peti sejuk ni. =.=
curicuri masa sekejap. Lately ni mmg ad yang terbuku di ruang kepala kecik aku ni.
tp ssh sgt aku mau luah kan. hm. hm.
kdg2 aku terdiam seketika memikirkan ap sebenar ny yang berlaku.
aku jd keliru.
jika aku memilih utk undur diri, takut aku sendiri yang menyesal gan keputusan tu.
jika aku memilih pula utk bertahan, takut aku sendiri yang terus kebingunggan.
ya Allah ~
ku serah kan semua kepada NYA . ku yakin Dia Maha Mengetahui segalanya. 



‎" Di antara kebahagian anak Adam ialah solat Istikharah (minta pilih) daripada Allah SWT dalam segala urusannya: dan di antaranya kecelakaan anak Adam ialah meninggalkan solat Istikharah daripada Allah SWT pada segala urusan. "


No comments:

Post a Comment