February 06, 2011

Milo ?

assalamualaikum ..
hallo. hallo.
mmg sedap minum milo panaspanas kalau suhu kat ofis ni macam mau kasi beku orang . ahaha .
whatever la .  fuh ! garagara SH (Sebut Harga) yang nda pndai ngamngam dari hari isnin minggu lepas lagi balikbalik la aku kebingunggan sendiri. tgk. tgk. ad lagi benda ni kat atas meja aku. ngat kn merdeka dh aku. tp nda ap. kita perlu belajar dari kesilapan. dari kesilapan la kita akan tahu kelemahan diri. ehee. harapharap ni la yang terakhir untuk aku wt pembetulan gan SH tu. oke . u all doakan semua ny berjalan lancar k ? (: 
ni la kira first assignment aku kat sni. nmpak mcm senang tp bila mau membuat ny sampai bemingguminggu. oke la myb aku belum besa lg gan semua ni. budak baru mau belajar kn mmg la ad mistake ny. NEKAD ! aku mau bt yang terbaik. so far, banyak jgk aku belajar ttg penyediaan dokumen SH ni. nda rugi !! satu lagi, kalau mmg dh kena di jiwa hakikat benda tu susah pn bleh jadi senang. ehh. ap dh aku merepek ni ? haha. XD
oke la. laterlater aku update g.

di mana ada kemahuan, pasti ada jalan nya. Yeahh ! (:
* mood : tiada kerajinan untuk berblog kerana masi mencari ilham yang belum munculmuncul. haha.


SILA AMBIL PERHATIAN:  Tajuk entri ini langsung tidak berkaitan gan isi entri ini. Harap maklum.

No comments:

Post a Comment