January 25, 2011

QS . Civil .

assalamualaikum ..

ya . hye all !
hari ne aku join bahagian jalan g site dorg .
sumpah ! aku blur . x tau ap2 . diamdiam jak aku tgk dorg wt keja . hee . (:
yaaa laaa . aku kan bahagian maintanance . 
so far oke la . best jgk gan dorg . x kedekut ilmu . thnks2 .
ada juga ilmu yang aku dpt hari ne dr staf2 jalan . 
ada ms nnt bw  la aku g site lagi oke ! haha . XD
hmm , hampir 9 minggu dh aku prtcal . cpt ny ms berlalu . tggl 13 minggu lagi . *sob..sob ..
stkat ne mcm2 dh aku stdy kat sni . especially bahagian maintanance ne la . 
aku suka . maybe jiwa aku kat sini dh kot . hee . 
major aku belajar course civil spnjag aku prtcal ne . nahhhh ! ambik kau !
QS ? hmmm , =.=
skrg rmai DUB's member aku cm regret jak ambik QS ne . 
aku ? salah seorang ny ka ? x g kot . jiwa msi QS . tp x tau plak nnt kn . hee .
mn2 jak la . yang pntg aku msi minat untuk stdy QS . (:
insyaAllah aku akan habis kn dip QS ne .
tp insyaAllah juga coming soon aku nk ambik degree civil plak . 
yaaa . ! teruskan perjuangan mu roooo . ! XD

that all untuk hari ne . bubye .
salam . 

*  what u did , you will get back . always remember that oke . renungrenungkan dan selamat beramal . (:

4 comments: