November 22, 2010

hidup tidak selalu ny cerah . !


asalammualaikum wbt & selamat pagi dunia. !!

alhamdulillah .. aku msh di beri kesempatan untuk
bernafas g pagi ne ..

lma dh aku nda on9 pgi2 .. selalu ny rutin2 gne aku wat kat hostel jak .. tp now kat umah plak .. ganjil rs ny .. ahaha .. ~

but .. it's not my point ..

smlm tido aku nda lena pn .. asyik terjaga .. huhu ..
adakah aku terlalu selfish dalam hidup ne ?
mengapa aku sampai hati melihat org yg syg aku kecewa ?

ya Allah . ~

aku perlu mengubah diri . !
untuk menjadi lebih bek dari skrg ..
skurang2 ny aku mencuba ..
aku kena maju kehadapan ..
jgn pnh jadikan masa silam alasan utk tdk maju ke masa hdapan ..

aku hanya manusia biasa ..
aku juga sering melakukan kesilapan ..
aku manusia khilaf ..
kembali lah kepada fitrah ..


arr .. ap yg aku sdh cakapcakap ne .. **,

sebelum semuanya terlambat ..
sebelum semuanya bertambah keruh ..
sebelum semuanya masih boleh dimaafi ..

langkah ini akan terus melangkah demi mencari erti sebuah KEHIDUPAN hakiki .. ~

No comments:

Post a Comment