September 13, 2010

perlu kah aku mengalah ?

ap kesudahan ny hidup ini ? perlu lagi kah hamba MU ini mengalah. mengalah demi kebahagian org lain? tapi masa depan dan kebahagian sendiri yang di pertaruhankan ? Ya Allah . ~~ ini kah dugaan Mu. mampu kah aku menghadapi semua ini lagi? :'( aku percaya akan smua yg telah engkau tentukan. sesungguh ny engkau tidak akan menduga hamba-hamba Mu luar dari kemampuan ny sendiri. namun aku hanya insan biasa. yang amat lemah tanpa Mu ya Allah .. ! aku keliru dengan semua ny. aku tidak kuat lagi untuk menghadapi ny. :'( engkau beri kan la aku petunjuk serta hidayah kepada ku. tunjuk kan la aku jalan sebenar. mudah kan la aku membuat keputusan yang tepat. jauh kan lah aku dari kemurkaan Mu dan hindari lah aku dari seksaan azab api neraka Mu. padam kan la sifat amarah yang ada di dalam diri ku ini. kembali kn la aku dengan hidup yang dahulu ya Allah . :'(

2 comments:

  1. aku pasti ko kuat roro!!! aku yakin!!! jika selama nie ko boleh!! kenapa tidak masa2 akan datang!!!

    ReplyDelete