September 01, 2010

bila hati mula berbisik . !

assalamualaikum .

hmm. akhirny, kau temui kebahagian itu. ya. ! sejujurny aku kecewa . ! tapi dulu aku pnh ckp kn. aku akn lepaskan kau bila hati kau sdh terisi. td pn secara tidak sengaja aku terjumpa fb bru kau. patut la aku cri2 fb kau kat dlm fb aku teda. rupa ny kau buat bru. nda apa la. aku akan pegang kata2 aku. aku nda akn mgharap ap2 lagi dengan kau. aku doakan kau bahagia dengan pilihan hatimu.

ari ne genap la 11 tahun arwah babah tinggal kan kami. cepat ms berlalu. aku rindukan arwah babah. aku nda tau knp ari ne aku rs len sgt. emo jak. huhu. aku doakan arwah babah di cucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan org2 beriman. amin . al-fatihah .
teda mud ma0 taep g. aku rindu kan kasih sayang seorg ayah . ! :'(

No comments:

Post a Comment